Adidasi de 600$?

Azi dupa antrenamentul de volei mergand la vestiarul pentru baieti am simtit in aer un miros de parfum foarte placut. Ajungand la locul faptei am si vazut sticla pe bancuta si i-am spus proprietarului, un rus care a trait 10 ani in Japonia, ca imi place parfumul. Imediat a dat replica: – E un parfum mai ieftin de 100 de dolari. – Ieftin? Intreb eu, la 100? -Pai da, zice el, fata de adidasii, pe care tocmai ii scotea din rucsac, care au costat 600$. Am rams fara grai. Erau o pereche de adidasi de culoare alba, fara nimic sintetic, mai plati ca si forma si ii utiliza pentru strada. -Probabil au diamante sau aur in ei, am replicat ramanand buimacit pe moment.

Am si dat o raita pe internet sa vad care sunt preturile pentru pantofii de sport. Ce am gasit eu cei mai scumpi sunt acestia, marca New Balance la 254$. Sa nu fi fost totusi 600 cei din rucsacul lui Pavel?

Lasă un răspuns

